Нарешті ми дійшли до завершаючого етапу нашої роботи! На жаль, заняття підходить до кінця... Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того,як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні та про місце диференціййованого навчання. Перехід до процесу навчання,що будується навколо навчальних потреб, вимагає адаптації з обох сторін. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:
-зміст;
-процес;
-результат;
-середовище навчання;
Щодо форм оцінювання.Простими і цікавими формами можна залучити до справи проблемних учнів. Як працювати з обдарованими дітьми-методик багато.
-зміст;
-процес;
-результат;
-середовище навчання;
Щодо форм оцінювання.Простими і цікавими формами можна залучити до справи проблемних учнів. Як працювати з обдарованими дітьми-методик багато.
Комментариев нет:
Отправить комментарий