Ключове запитання модуля:
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Вивчаючи матеріали цього модуля я зрозуміла, що особливий акцент треба зробити вчителю з учнями на плануванні учнівської роботи над проектом.
За діючою програмою учні 5-х класів володіють всього двома інформаційно-комунікаційними технологіями: графічний редактор та презентації PowerPoint. Але цей модуль переконав мене, що можна, як випереджаюче навчання взяти і розглянути ще дві технології: учнівський блог та вікі-стаття.
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Вивчаючи матеріали цього модуля я зрозуміла, що особливий акцент треба зробити вчителю з учнями на плануванні учнівської роботи над проектом.
За діючою програмою учні 5-х класів володіють всього двома інформаційно-комунікаційними технологіями: графічний редактор та презентації PowerPoint. Але цей модуль переконав мене, що можна, як випереджаюче навчання взяти і розглянути ще дві технології: учнівський блог та вікі-стаття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий