среда, 3 июня 2015 г.

День 2. Модуль 3.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту,  а саме знання, які я отримала у цьому модулі, вплинуть на якість мого викладання та навчання колег та учнів.
Важливим для мене стало усвідомлення того, що навчальні цілі, які ставить вчитель, мають: визначати конкретні знання та вміння учнів їх спосіб подання; наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів; бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту.
Дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів.
В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності,  а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.
Важливу роль відіграють в цьому Ключові запитання, тематичні запитання, змістові запитання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий