вторник, 29 сентября 2015 г.

Майстер-клас. День 2

Сьогодні я спробувала розібратися з питанням визначення ключових, тематичних та змістових питань. Дуже важко тренеру розбиратися, коли в групі вчителі різних предметів, а ще важче коректно про це повідомити вчителю, щоб не образити. Не знаю, чи впораюся я з цією проблемою в наступних групах? Але знаю, що буду намагатися.
Працюючи в Cacoo звернула увагу на етапи формуючого оцінювання. Зрозуміла, вік живи - вік учись! А ще ми робили веселу зарядку, з'ясовували, в чому поглягає відмінність між науковим дослідженням і навчальним, обмірковували специфіку дослідницьких завдань в школі, працювали з контрольним списком портфоліо, писали коментарі в Cacoo.
Ура! За допомогою шпаргалки тренера я змогла написати три коментарі до рефлексій, ще й доречних і коректних на мою думку!

2 комментария:

  1. Ваш коментар щодо другого дня досить гарно написаний з використанням підказок та шпаргалок. Дякую за Ваш коментар та рекомендації.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, я старалась написати коректно та об'єктивно. Чекаю з нетерпінням Ваших коментарів щодо моєї рефлексії.

      Удалить